برای تجربه بهتر ، مرورگر خود را به کروم، فایرفاکس، اوپرا یا اینترنت اکسپلولر تغییر دهید.

بهترین سایت های فروش ملک

در دوران جدید به دلیل دسترسی مردم به اینترنت خرید آنلاین در هر کسب و کاری ایجاد شده تا مردم به راحتی بتوانند هر موردی را که می خواهند در زمان بسیارکم و با کمترین هزینه تهیه کنند. اغلب ممکن است پیش نیاید که برای خرید یک خانه از طریق اینترنت اقدام کنیم، اما با ایجاد سایت های برتر مسکن، دیگر دوران خرید خانه از شکل سنتی و قدیمی خود که به صورت حضوری به دفاتر مشاوران املاک مراجعه می کردیم، به پایان رسیده.

شما تنها با یک گشت و گذار در وبسایت های خرید خانه می توانید در مدت زمان کوتاهی انواع مختلفی از املاک مطابق سلیقه خود را پیدا و آن ها را مقایسه کنید و در نهایت زمان خرید خانه خود را تعیین و خریداری کنید.اطلاعات مفیدی که در سایت های خرید خانه وجود دارد مانند محدوده قیمت، آدرس و شماره تلفن فروشنده ملک، موقعیت محله ملک و … می باشد.

۱: متراژ

این سایت به کاربران خود اطمینان از داشتن یک معامله شیرین مسکن به صورت آنلاین را می دهد.شما در این وب سایت می توانید با استفاده از پنل های موجود مانند پنل جست و جو ملک مورد نظر خود را پیدا کنید و برای سهولت کار شما ایجاد فیلتر های مفید در این پنل باعث شده تا دسترسی شما به چیزی که نیاز دارید، آسان تر شود. با امکان ایجاد ثبت رایگان املاک خود برای فروش، رهن و اجاره، ملک خود را در معرض بازدید روزانه میلیون ها خریدار خانه قرار می دهید.

داشتن مشاوره رایگان این وب سایت از سه طریق سیستم آنلاین، تلفنی و دادن شماره خود در جهت تماس گرفتن کارشناسان این سایت به شما، باعث شده تا تجربه مفیدی برای معامله خود به دست آورید.همچنین از ویژگی های دیگر این سایت فعالیت تحت برند آن هاست که با مشاوران، قرارداد رسمی همکاری تنظیم کرده و اگر مشاور املاک باشید می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری در متراژ فعالیت کنید و از مزایای مختلفی بهره‌مند شوید.

مشاهده سایت متراژ

۲: خونه چی

خونه چی هم یک وب سایت در زمینه خرید و فروش املاک است و هم یک اپلیکیشن خوب در این زمینه اایجاد کرده است و فعالیت اصلی خود را از سال ۱۳۹۵ تا به الان آغاز کرده. شما می توایند به راحتی در هر کجایی از کشور که باشید با جست و جو ملک در این سایت، به راحتی خانه خود را پیدا کنید!

از ویژگی های متمایز این سایت خرید آنلاین خانه، دسته بندی مناسب برای اقشار مختلف، مشاوره با مشاورین املاک محله مورد نظر برای خرید خانه خود، امکان ذخیره خانه هایی که مورد پسند بوده، به کار گیری واقعیت افزوده برای مشاهده خانه های اطراف و نشان دادن محدوده دسترسی خانه مد نظر شما است.

مشاهده سایت خونه چی

۳: ایران فایل

هدف این مجموعه، ایجاد مرجع معتبر و متخصص در زمینه اطلاع رسانی و خدمات املاک و مستغلات آن بوده است.

ویژگی های موجود در این سایت شامل:

  • استفاده از آخرین تکنولوژی های ساختمانی با راندمان بالا (صنعتی سازی) در امر ساخت و ساز مسکن
  • ارائه مسکن با کیفیت بالا و قیمت متناسب برای طبقات مختلف جامعه
  • ارائه آخرین فایل های به روز مسکن به مخاطبین مربوطه
  • ایجاد شبکه ای هوشمند برای کاربران در جهت ارائه املاک و مستغلات خود جهت فروش و یا رهن و اجاره
  • اطلاع رسانی تخصصی از اخبار روز مسکن و شهرسازی
  • اطلاع رسانی به کاربران در مورد قیمت های روز مسکن و روند حرکت آن در طول زمان به همراه ابزارمقایسه در حالت های مختلف
  • ایجاد محیطی ساده و صمیمی برای تمامی کسانی که به نوعی دنبال خرید و فروش مسکن ، رهن و اجاره املاک و مستغلات هستند

مشاهده سایت ایران فایل

۴: دودوتا

سایت دودوتا این امکان را برای شما فراهم کرده تا شما از ابتدا تا مرحله آخر آگهی فروش ملک خود و پاسخ به خریداران به طور رایگان ثبت کنید و از فرم کلی که یکی از کامل ترین فرم های توضیح فروش خانه است، استفاده کنید همچنین این سایت بیش از ۲۰۰،۰۰۰ بازدید ماهیانه را ثبت می کند و در بین کاربران معتبر می باشد.

این وب سایت هم برای جست و جوی ملک، فروش ملک و اجاره دادن ملک، تمام شرایط استفاده را به طور رایگان برای شما ایجاد کرده است.جستجوی ملک روی نقشه از طریق بانک املاک و به صورت جستجوی چند بعدی و نمایش ملک روی نقشه به انضمام مشخصات کامل و عکس های ملک از خدمات دیگری است که این سایت به شما ارائه می دهد.

مشاهده سایت دودوتا

۵: خانه اول

خانه اول از سایت های معتبر در زمینه فروش املاک است که هدف اصلی آن عرضه پروژه های بزرگ و کاملا اقتصادی در شرایط عالی و تکنولوژی بالا در نقاط مختلف کشور است.شما کاربران این سایت می توانید با بررسی کامل اطلاعاتی که این سایت از ملک های مختلف در دسترس شما قرار می دهد، بدون واسطه با فروشندگان اقدام به خرید کنید.

در این سایت تمامی آگهی های فروش رهن و اجاره و مشارکت در ساخت و پیش فروش و حتی درخواست معاوضه و درخواست ملک توسط اشخاص و سازمان ها و مشاوران املاک درج می گردد و امکان یک خرید بدون واسطه با شرایط خوب را برای شما کاربران رقم می زند.

مشاهده سایت خانه اول

۶: دلتا

از سال ۹۴ این مجموعه در زمینه خدمات آنلاین فروش و اجاره مسکن، شکل گرفت؛ همچنین این مجموعه دارای جوایزی مانند تندیس برترین سایت ملکی در چند دوره جشنواره وب ایران است.از ویژگی های متمایز کننده این سایت، ایجاد سامانه ای پشتیبان برای افزایش سطح کیفیت این پلتفرم، ایجاد سایت بین المللی جهت ارائه اطلاعات مربوط به خرید املاک خارج از ایران، دارای اپلیکشن موبایلی و … می باشد.

دلتا به عنوان اولین سایت ملکی جهانی در ایران از مرجع های معتبر برای ثبت آگهی و رهن و اجاره ملک به حساب می آید.از اهداف این مجموعه فعالیت در سراسر شهر های کشور و رسیدن به برترین جایگاه سایت ملکی با فاصله زیاد از سایر رقبا و همکاری با تمامی مشاوران و آژانس های املاک تهران و شهرستان کشور است.

بالا
logo-samandehi