برای تجربه بهتر ، مرورگر خود را به کروم، فایرفاکس، اوپرا یا اینترنت اکسپلولر تغییر دهید.
بهترین محله های لاهیجان برای سکونت

بهترین محله های لاهیجان برای سکونت

لاهیجان شهری کوهپایه‌ای و باصفا در شمال کشور است که به داشتن مناظر بدیع و هوایی پاکیزه مشهور است. قرار گرفتن لاهیجان در پای کوه به آن موقعیتی ویژه برای خرید خانه نسبت به دیگر شهرهای شمالی کشور بخشیده است. به همین خاطر عجیب هم نیست که بهترین محله های مسکونی لاهیجان نیز روی بلندی و پای کوه قرار داشته باشند. مناطق مسکونی روی بلندی‌های لاهیجان خنک‌تر بوده، هوای پاک‌تری دارند و با داشتن مناظر دیدنی رو به شهر محبوبیت بالایی برای خرید خانه و آپارتمان دارند.

جاهای دیدنی لاهیجان با عکس و آدرس

در این مطلب با بهترین مناطق مسکونی لاهیجان برای خرید خانه و زندگی در لاهیجان بیشتر آشنا خواهیم شد.

بهترین محله مسکونی لاهیجان: خیابان کارگر

لاهیجان، عروس گیلان » مهروماه

قیمت خانه در خیابان کارگر لاهیجان با توجه به مواد ذکر شده بسیار بالا است. خیابان کارگر رکورد بالاترین قیمت آپارتمان در لاهیجان و شمال کشور را به خودش اختصاص داده است. کارگر یکی از محلات مرفه و اعیان نشین و بالاشهر لاهیجان محسوب می‌شود. محبوبیت خرید آپارتمان در خیابان کارگر لاهیجان به قدری بالا است که قیمت خانه در این منطقه در برخی مواقع همپای مناطق بالاشهر تهران قرار می‌گیرد!

بهترین محله مسکونی لاهیجان برای اعیان‌نشینی: شیخ زاهد

محله های مسکونی اعیان نشین لاهیجان شیخ زاهد

محله شیخ زاهد لاهیجان یک محله مسکونی لاکچری، با تراکم کم و اختصاصی است که هر کسی توانایی خرید آپارتمان و ویلا در آن را ندارد. به همین خاطر شاید با رقابت و قیمت‌های بسیار بالا برای خرید خانه در محله شیخ زاهد لاهیجان مخصوصا در ضلع جنوبی کوچه‌های گلستان زوج مواجه شوید. با توجه به فضای سبز سرشار و در اختیار بودن بخش عمده زمین‌های منطقه در دست منابع طبیعی، این محله بکر بودن و اصالت خود را حفظ کرده است.

بهترین محله های مسکونی لاهیجان خرید ویلا شیخ زاهد

در محله شیخ زاهد بیشتر با آپارتمان‌های سه تا پنج طبقه خوش‌ساخت و ویلاهای لاکچری و میلیاردی طرف هستیم. اکثر کوچه‌های این محله به بلندی‌های تله کابین لاهیجان ختم می‌شوند.

گران‌ترین خانه‌های لاهیجان را در شیخ زاهد پیدا خواهید کرد. قیمت خانه در شیخ زاهد جزو بالاترین در لاهیجان است که با حرکت به سمت خیابان‌های گلستان زوج به‌تدریج افت می‌کند.

بهترین محله مسکونی بالا شهر لاهیجان: شیشه‌گران

شیطان کوه لاهیجان با آبشار ، دریاچه ، تله کابین و راهنمای بازدید | این تودی

محلات کارگر و شیخ زاهد شاید اعیان نشین و گران باشند اما محله شیشه‌گران رسما محبوب‌ترین محله لاهیجان برای زندگی است. با خرید خانه در شیشه گران لاهیجان دسترسی بدون دغدغه به خدمات شهری را برای خود به ارمغان خواهید آورد. خیابان شیشه‌گران مملو از کافه، رستوران، فروشگاه، آموزشگاه زبان و مراکز خرید کوچک و بزرگ است.

بهترین محله های مسکونی بالا شهر لاهیجان شیشه گران

با خرید خانه در شیشه گران از ویو و مناظر بدیع و زیبا خبر چندانی نیست. برای لذت بردن از مناظر لاهیجان در شیشه گران مجبور هستید در طبقات بالا اقدام به خرید خانه کنید. با خرید خانه در طبقه چهارم و پنجم محله‌های حشمت، شیشه‌گران و نیما اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید مناظری زیبا رو به استخر، زیپ لاین، آبشار، بام سبز، چرخ و فلک و تله کابین لاهیجان شکار کنید.

خرید خانه لاهیجان شیشه گران

برج ابریشم محله شیشه گران لاهیجان

یکی از معایب زندگی در شیشه‌گران لاهیجان، ترافیک سنگین آن مخصوصا در ساعات شب است. از ابتدا تا انتهای شیشه‌گران کمتر از ۵۰۰ متر فاصله دارد اما ترافیک همین بخش کوچک در برخی ساعات به قدری سنگین می‌شود که از رانندگی در آن پشیمان می‌شوید. بخش عمده ترافیک شیشه‌گران به چرخ زدن قشر جوان لاهیجان مربوط می‌شود.

بهترین محله مسکونی لاهیجان برای آپارتمان‌نشینی: گلستان فرد از میدان چای تا میدان بسیج

لاهیجان، شهر چای و کلوچه

بهترین مناطق مسکونی لاهیجان گلستان میدان خزر

قیمت خانه در این محله و در بخش منتهی به بلوار امام رضا به دلیل داشتن منظره رو به استخر و آبشار لاهیجان بالاترین قیمت را دارند. اکثر خانه‌های این محله ۳ تا ۴ طبقه و در برخی موارد ۵ طبقه هستند که محل زندگی قشر متوسط به بالای لاهیجان است. وجود چندین رستوران، مرکز خرید بزرگ، ساختمان نادری، بانک، مهد کودک و آموزشگاه زبان در این محله خیالتان را از بابت دسترسی به خدمات شهری راحت می‌کند. رستوران مهتاب لاهیجان، ساختمان نادری، فروشگاه نوشین، رستوران پیزا و رستوران زیبا نیز همگی در این محله قرار دارند.

خیابان خزر و خیابان بعثت با دسترسی مستقیم به کمربندی لاهیجان محبوب‌ترین مناطق برای خرید خانه و زندگی در این محله از لاهیجان هستند.

بهترین محله مسکونی لاهیجان برای زوج‌های جوان: مهرگان

لاهیجان عروس ایران. +عکس

بهترین محله مسکونی لاهیجان مهرگان

نزدیکی به پارک جنگلی میرصفا و دانشگاه آزاد لاهیجان این محله را به محل رفت و آمد دانشجویان و اساتید تبدیل کرده است. البته این موضوع باعث از دست دادن هویت مسکونی محله مهرگان نشده است. اکثر خانه‌های این محله از نوع آپارتمانی و در قالب ۳ تا ۴ طبقه پیاده شده‌اند. مجموعه‌ای از کافه و رستوران در خیابان شقایق و در مجاورت محله مهرگان نیز این محل را به گزینه مناسبی برای غذاخوری تبدیل کرده است.

بهترین محلات مسکونی لاهیجان مهرگان دانشگاه آزاد

قیمت خانه در خیابان مهرگان لاهیجان نه ارزان و نه گران است و در محدوده متوسط می‌چرخد. قیمت خانه در این محله در خیابان‌های حزین زوج بسیار بالا و گران‌تر است و با حرکت به سمت خیابان شقایق کم‌تر می‌شود. خیابان خرمشهر در بخش شمالی مهرگان یکی از محبوب‌ترین محلات لاهیجان برای ساخت و ساز و سرمایه‌گذاری مسکن محسوب می‌شود.

محبوب‌ترین محله مسکونی لاهیجان: خیابان کاشف شرقی

عکس: شیطان کوه - 10744

محله کاشف شرقی در لاهیجان مناسب کسانی است که عاشق هیاهوی زندگی شهری هستند و از سرعت بالای زندگی لذت می‌برند. در خیابان کاشف شرقی همه‌چیز پیدا می‌شود. از کافه، بوتیک و رستوران تا بیمارستان و ساختمان‌های مسکونی نوساز و در حال ساخت. مجموعه‌ای طویل از مغازه‌های بستنی‌فروشی، نوشیدنی، فست فود و رستوران در دو طرف خیابان کاشف شرقی لاهیجان صف کشیده‌اند.

زندگی در لاهیجان

محله کاشف شرقی در بخش مسطح شهر لاهیجان واقع شده است و از مناظر طبیعی و سرسبز معمول لاهیجان در آن خبری نیست. شاید جذاب‌ترین مناظر محله کاشف شرقی تماشای ترافیک شبانه و بلوای شهر در زیر باران پاییزی باشد. نکته جالب اینجاست که نمای ترافیک خیابان کاشف در شب به قدری خاطره‌انگیز و پرطرفدار است که قیمت واحدهای آپارتمانی در طبقات بالا در این محله معمولا بالاتر از واحدهای طبقات پایین است!

بهترین محله های مسکونی لاهیجان کاشف شرقی

نرخ بالای ساخت و ساز و نوسازی در محلات مسکونی اطراف خیابان کاشف شرقی نشان از محبوبیت بالای این محله برای خرید خانه و زندگی در لاهیجان دارد.

بهترین محله‌های مسکونی لاهیجان کجا هستند؟

عکسهای فوق العاده زیبا از لاهیجان

بهترین محله های مسکونی لاهیجان شیخ زاهد

به‌طور مثال برخی از افراد می‌خواهند در لاهیجان آپارتمان خریداری کنند و در عین حال می‌خواهند از شلوغی و ترافیک شهر در امان بمانند. در این صورت خرید خانه در خیابان سعدی و محله کوه بیجار لاهیجان را پیشنهاد می‌کنیم. یا برخی از افراد خرید خانه‌های حیاط دار و باغ ویلا در لاهیجان را به خرید آپارتمان ترجیح می‌دهند. در این صورت هم خرید خانه در بلوار مطهری و شاه نشین شیطان کوه لاهیجان و یا در محله گلستان فرد و در امتداد بلوار امام رضا را پیشنهاد می‌کنیم. برای خرید خانه ارزان در لاهیجان و یا خرید آپارتمان با وام در لاهیجان نیز گزینه‌ها و محلات متعددی در اختیار دارید.

بالا
logo-samandehi