برای تجربه بهتر ، مرورگر خود را به کروم، فایرفاکس، اوپرا یا اینترنت اکسپلولر تغییر دهید.
پردرآمدترین شهرهای گردشگری دنیا

پردرآمدترین شهرهای گردشگری دنیا

معرفی شهر های پردرآمد گردشگری دنیا!

گردشگری در دنیا

در ژوئن سال جاری، شاخص مقصد جهانی (MasterCard Global Destination Cities) منتشر شد و شهر های پردرآمد گردشگری دنیا را نشان داد. در حالی که بیشتر شهرهای این لیست در آسیا هستند، در آمریکای شمالی و اروپا نیز نمایندگی دارند.

شهر های پردرآمد دنیا | دبی

در حالی که لندن و بانکوک بین نقطه شماره یک و شماره دو رفت و آمد می کنند، دبی احتمالاً تا سال ۲۰۲۰ این کشور را به دست خواهد گرفت. انتظار می رود دبی در حال حاضر در نقطه شماره چهار نشسته باشد. ۱۴.۲۶ میلیون بازدید کننده امسال و این بازدیدکنندگان تقریباً ۱۱.۷ میلیارد دلار در آنجا هزینه می کنند.

فعالیت های گسترده ای از خرید، بازدید از مرکز خرید امارات که در آن پیست اسکی داخلی وجود دارد گرفته تا ماجراجویی در فضای باز با مکان های تاریخی که به بازدیدکنندگان ارائه می شوند، به راحتی می توان فهمید که چرا مردم به این شهر خاورمیانه هجوم می آورند.

لندن

لندن یکی از شهرهای پردرآمد جهان است که در سال نزدیک به ۱۸.۸۲ میلیون نفر را به خود جذب می‌کند که در آینده به شماره یک شهر پربازدید در جهان تبدیل خواهد شد. تعجب آور نیست که افراد زیادی مایل به بازدید از آن هستند، همانطور که چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

از صحنه های هنری باورنکردنی، باستانی، استادان قدیمی و معاصر گرفته تا غذاهای خوشمزه، تاریخ و فضای سبز که بازدید کنندگان هرگز خسته نخواهند شد. گرچه ممکن است یکی از گران ترین شهرها باشد اما هنوز کارهای زیادی وجود دارند که باید انجام دهید و ببینید آیا بودجه لازم را دارید یا خیر. بیشتر موزه ها در این شهر نیز رایگان هستند. تخمین زده شده که بازدیدکنندگان امسال تقریباً ۲۰.۲ میلیارد دلار در لندن هزینه کرده اند.

گردشگری در لندنشهر های پردرآمد دنیا | نیویورک

طبق برآورد این شاخص، ۱۲.۲۷ میلیون نفر امسال راهی شهر نیویورک شدند و تقریباً ۱۷.۴ میلیارد دلار با خود به همراه آوردند. این شهر بزرگ به دلیل وجود جاذبه های بی شماراش یکی از محبوب ترین مقاصد و مقصد شماره یک در آمریکای شمالی است. عاشقان هنر می توانند از موزه هنر متروپولیتن، MoMA  یا گالری نئو نیویورک دیدن کنند.

از نظر غذاهای محلی گرفته تا خوراکی های بین المللی، برای افرادی که عاشق غذا هستند، امکانات بی پایانی وجود دارد. همچنین پارک های زیبا، معماری باورنکردنی و موارد دیگری نیز در آنجا یافت می شوند.

پاریس

با سابقه ای غنی، جاذبه های جذاب، هنرهای نفیس و غذاهای باورنکردنی، جای تعجب نیست که پاریس یکی ا شهرهای پردرآمد جهان باشد. در پاریس در سال ۲۰۱۵ تقریبا ۱۶.۰۶ میلیون نفر از آن بازدید کرده اند که جزو شهرهای دارای رتبه سه در جهان است.

خواه این بازدید از موزه لوور، خرید، استراحت در باغ موزه رودن یا جشن گرفتن با خوردن یک وعده غذایی خوشمزه در موریس لورو باشد، بازدیدکنندگان حدود ۱۶.۶ میلیون دلار در پاریس در سال ۲۰۱۵ هزینه خواهند کرد. سعی می کنید به بودجه خود پایبند باشید؟ بسیاری از کارهای مناسب برای مدیریت بودجه نیز وجود دارند، از جمله فقط قدم زدن در خیابان ها و استفاده از تمام زیبایی های دیدنی پاریس.

گردشگری در پاریسبانکوک

بانکوک، جزو شهرهای شماره دو در فهرست شاخص MasterCard است که در سال ۲۰۱۵ حدود ۱۸.۲۴ میلیون بازدید کننده داشته است. کل درآمدی که انتظار می رود از این گردشگران کسب کنند، حدود ۱۲.۴ میلیارد دلار است که با سرعت بیشتری نسبت به هر شهر دیگر در این لیست رشد می کند، حدود ۱۱.۸ درصد افزایش!

بانکوک در جاذبه های مختلف از خرید، غذا و مکان های تاریخی متنوع است که آن را به گزینه ای محبوب برای علاقه مندان مختلف تبدیل کرده است. مردم مهربان و ارزش قیمتی که این شهر ارائه می دهد، دلایل دیگری هستند که سالانه میلیون ها نفر به این مقصد زیبا سرازیر می شوند.

شهر های پردرآمد دنیا | سنگاپور

حتی اگر سنگاپور در سال ۲۰۱۴ رتبه چهارم این لیست را داشته و هم اکنون در رتبه هفتم قرار گرفته باشد، تعداد بازدیدکنندگان ایالت شهری واقع در جنوب مالزی در حال افزایش هستند، با پیش بینی ۱۱.۸۸ میلیون نفر در سال ۲۰۱۵! این منطقه بسیاری از افراد را به خود جذب می کند، به خصوص غربی ها، زیرا مکانی عالی برای جستجوی سایر مناطق آسیا است و انگلیسی نیز یکی از زبان های رسمی آنها است.

جاذبه های هیجان انگیز نیز در آنجا بسیار زیاد است، با انتخاب هایی مانند گاردنز بای دی بی، منطقه ای زیبا و سرسبز، شهر چین و هند کوچک و خیابان عرب. برای خرید و دیدن گرایش های مد، بازدید از خیابان اورچاد، با تمام مراکز خرید آن، یک امری ضروری است.

گردشگری در سنگاپورسئول

سئول یکی دیگر از شهرهای پردرآمد جهان است. با هزینه تقریبی ۱۴.۷ میلیارد دلار، مردم به دلیل تجربیات فرهنگی که در اختیار دارند، به سئول کره جنوبی سفر می کنند.

از غذاهای خوشمزه و معتبر گرفته تا کاخ های سلطنتی، کاخ گیونگ بوک گانگ از خاندان چوسون که باید از آنها بازدید کرد تا خریدهای باورنکردنی در مکان هایی مانند بازار دونگ دمون یا بازار نام دمون، برای هر بازدید کننده چیزی در نظر گرفته شده است.

کوالا لامپور

در حالی که بیشتر شهرهای این لیست دارای بازدید کنندگانی از سراسر جهان هستند، اما کوالالامپور، مالزی، گردشگران بیشتری را از منطقه جنوب شرقی آسیا و استرالیا به خود جذب می کند. پایتخت مالزی در مورد بازدیدکنندگان کمی رشد داشته، در حدود ۱۱.۱۲ میلیون نفر در سال ۲۰۱۵ که آن را در میان ۱۰ کشور برتر قرار داده است.

بازدید از برج های دوقلوی پتروناس که دارای پارک و مرکز خرید هستند، موسسه تحقیقات جنگل مالزی و خیابان پتالینگ، از مهم ترین چیزهایی که می توان در کوالالامپور دید و از آن لذت برد.

گردشگری در کوالا لامپورشهر های پردرآمد دنیا | هنگ کنگ

هنگ کنگ مقصد محبوب گردشگران است، زیرا اگرچه بخشی از کشور چین بوده، اما قوانین خاص خود را دارد. این امر به بسیاری از افراد اجازه می دهد تا بدون درخواست ویزا به آنجا سفر کنند و این گزینه را برای افرادی که به دنبال تجربه فرهنگ چینی هستند، جذاب می کند.

بالا
logo-samandehi